Onze allereerste dialysepatient is weer thuis van zijn 10-daagse vakantie in Corfu.
Alles is goed verlopen en meneer heeft een heerlijke vakantie gehad. De dialyse's in Corfu zijn prima gegaan in het mooie dialysecentrum van Corfu. Hij is hier goed ontvangen met een veilig en fijn gevoel.
Meneer verbleef in een hotel met een geweldig uitzicht over de zee.
Er is veel te doen in Corfu: zo heeft meneer een boottocht gedaan, is naar de Corfu town geweest (old part of Corfu), heeft een auto gehuurd om naar Pelekas toe te rijden en om de zuiderlijke Corfu te ontdekken.
Hierbij een paar foto's van deze vakantie :)
Wilt u nou ook naar Corfu toe na het zien van deze prachtige foto's? Stuur ons dan gerust een mail voor een vrijblijvend offerte.
Naar het overzichtontwikkeling & realisatie Her Design Studio | OVK Webdesign
We gebruiken cookies (en vergelijkbare technieken) om je surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of content te tonen en ons verkeer te analyseren. Door op "Accepteren" te klikken stem je in met het gebruik hiervan. Lees meer in het cookiebeleid.
Je kunt je keuze later altijd wijzigen.
Beheer hier je voorkeuren, lees meer in het cookiebeleid.
