We hebben een geweldige vakantie gehad met Dia-Travel een goed georganiseerde reis door twee geweldige mensen die ons ook begeleide naar de Dialysekliniek wij zijn super trots op de twee Dames die het geweldige doen ! groetjes Dieny en Frans
ontwikkeling & realisatie Her Design Studio | OVK Webdesign
We gebruiken cookies (en vergelijkbare technieken) om je surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of content te tonen en ons verkeer te analyseren. Door op "Accepteren" te klikken stem je in met het gebruik hiervan. Lees meer in het cookiebeleid.
Je kunt je keuze later altijd wijzigen.
Beheer hier je voorkeuren, lees meer in het cookiebeleid.
